Thursday, August 27, 2015

Introducere

      Buna, sunt Sofia.
      Am 20 si ceva de ani si studiez sa devin arhitect de interior la Universitatea de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu". Sunt foarte pasionata de organizare si decorare si sper sa am ocazia sa ajut cat mai multe persoane in misiunea lor de a-si crea caminul perfect.

      Momentan locuiesc in suburbia Bucurestiului, intr-un apartament pe care il impart cu sotul meu. Apartamentul de 2 camere este perfect pentru stilul nostru de viata actual si m-am asigurat ca indeplineste toate nevoile necesare noua. Aceasta a fost prima mea incercare in a mobila si decora o locuinta; o ocazie de a-mi pune in practica ideile si cunostintele pe care le-am acumulat de cand am inceput sa explorez acest domeniu. Apartamentul este in continua evolutie si imi place foarte mult sa vin cu noi idei care pot fi puse in aplicare pentru a crea locuinta ideala.

      Pe acest blog voi posta lucruri ce se leaga de arhitectura, design de interior, organizare, decorare, mobilier si trucuri pentru o intretinere mai usoara a casei.

      Lectura placuta!

No comments:

Post a Comment